Apr 6, 2010

rndu.....

salam...
pe aku nk uat skang neyh?
rndu sgt...
xmmpu nk tnggung rndu cmni...
*merindui adalah 1 penyiksaan*
hurm......
aku phm....
aku byk uat slh...
"MAAFKN SY!!!!"
hu3....
dugaan neyh mmg bes0.....
try k0wg bygkn....
rndu yg xtau la dh thap pe neyh...
then xleh nk jmp...
bkn xphm keadaan...
tp juz nk luahkn prasaan neyh....
*tacink2*
thnx sbb dya sanggup lyn krenah aku yg ntah pe2 neyh...
thnx dya dh k0rbankn sgalanya tuk aku...
*penghargaan yg xterhingga*
uuuuwwwwwwaaaaaaaa....
cdeynye~.....
tlg la aku.....
cmne nk uat neyh....
mntak maaf sgt.....
(SY SYG AWK!!!)
hu3....
klu leh nk jmp sgt...
jap p0wn jd la....
*leh pluk+tium ckup la*
ya allah....
rndunye...
xtau nk ckp cmne lg...

m0od:menaip isi kuku...eh2..isi hati+berlinangan air mta kerinduan...
*tangisan dlm kerinduaan*


No comments:

Post a Comment