Nov 21, 2010

alhamdulillah..

salam...
i'm currently working at ASTRO as Customer Service Executive..
jap je dh dpt keja...
alhamdulillah...
rzki aku...
amin2..
sgt2 bz...
xleh nk update sgt..
s0wi guys!
tc..
luv uols..
muax2!!

Oct 31, 2010

ya allah..guide my steps don't let me go astray~

==========================================
SALAM.....
ARINI NEYH AKU BERULANG KALI MENDENGAR LAGU DR MAHER ZAIN YG BRTAJUK INSYAALLAH....
YA ALLAH YA TUHAN KU..
BTAPA AKU SEOWG HAMBA YG XPNAH BSYUKUR YA ALLAH...
SGALA RAHMAT DAN NIKMAT YG TLAH ENGKAU BRIKAN SLAMA NEYH...
KDG2 AKU SEKADAR MENIKMATI SUMANYA TNPA RASA BRSYUKUR..
YA ALLAH....
SESUNGGUHNYA AKU HAYNYA SEOWG HMBA YG KERDIL DI ATAS MUKA BUMI MU NEYH YA ALLAH...
===============================================
Wahai tuhan,Aku x layak masuk syurgamu,Namun x pula aku sanggup ke nerakamu..Ampunkan dosa dan terimalah taubatku,Sesungguhnya engkaulah pengampun dosa-dosa besar..
Dosa-dosaku bagaikan pepasir dipantai..Dengan rahmatmu ampunkan daku ..Oh tuhanku
Wahai tuhan,Selamatkan kami ini,Dari segala kejahatan dan kecelakaan..Kami takut kami harap kepadamu,Suburkanlah cinta kami kepadamu,Kamilah hamba yang berharap belas darimu..
==========================================
"Ilaahi lastu lilfirdausi ahla
walaa aqwaa 'alannaaril jahimi
fahabli taubatan waghfir dzunuubi
fa innaka ghoofiruddzambil 'adziimi
Dzunuubi mitslu a'daadir rimaali
fahablii taubatan yaa dzaljalaali
wa'umrii naaqishun fiikulliyaumi
wa dzambii zaa-idum kaifahtimali
Ilaahi 'abdukal 'aashi ataaka
muqirron biddzunuubi waqod da'aaka
fa in taghfir fa anta lidzaaka ahlun
wa in tadrud faman narjuu siwaka"
==========================================
hu3..
aku nangeh..
aku sebak..
aku cdey...
sbb aku seowg hmba allah yg lalai..
tp aku amat bersyukur kepadamu ya allah...
tas semua nikmat kurniaan yg tlah engkau brikan..
==========================================
"ALHAMDULILLAH"
==========================================
kt bwah neyh da agu maher zain yg aku ngh dgr neyh..
lirik lagu dya..
hayati la..
allah sntiasa da tuk hmbaNYA...
bersyukurlah kta tas sglanya yg tlh dbrikan...
==========================================
Insya Allah by Maher Zain

Everytime you feel like you cannot go on
You feel so lost
That your so alone
All you is see is night
And darkness all around
You feel so helpless
You can`t see which way to go
Don`t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side
Insya Allah3x
Insya Allah you`ll find your way
Everytime you can make one more mistake
You feel you can`t repent
And that its way too late
Your`re so confused,wrong decisions you have made
Haunt your mind and your heart is full of shame
Don`t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side
Insya Allah3x
Insya Allah you`ll find your way
Insya Allah3x
Insya Allah you`ll find your way
Turn to Allah
He`s never far away
Put your trust in Him
Raise your hands and pray
OOO Ya Allah
Guide my steps don`t let me go astray
You`re the only one that showed me the way,
Showed me the way 2x
Insya Allah3x
Insya Allah we`ll find the way

Oct 5, 2010

tamat

salam..
tamat sudah LI aku bermla jun yg lps...
mcm2 dh aku lalu kt PERDA neyh...
saat aku nk mlngkahkn kaki dr PERDA...
mcm2 prsaan yg aku trpksa harungi....
lega+cdey=mcm2 lg la yg aku ase...
byk yg aku blaj0 kt PERDA neyh....
papepp0wn thnx suma warha PERDA...
LUV U ALL!!
MUAX2...
da rzeki kta bertemu lg k...
tc salam..

Sep 21, 2010

life~

salam..
hope xtrlmbt lg aku nk wish
SELAMAT HARI RAYA...
*lembap t0i la p0mpuan neyh*
bz sgtt2...
open house xbenti..
lgp0wn 0wg dtg brtndang xbenti gak....
s0 aku la mnusia yg sgt bz raye neyh..
*pasan!!!*
he3...
erm...
life s0 far k je...
xde pe yg mnarik sgt p0wn..
but byk krisis la skang..
bek kt umah mahup0wn hal cintan2 neyh...
hurm..
sm0ga allah kuatkn ati aku tuk trskn hdp neyh...
prktikal aku dh nk abh 1 okt neyh..
ha3...suka xtau nk ckp la...
leh ku0 dr neraka neyh..
he3..
bla aku xde...
bru depa da akai...
suma keja kna uat sniri..
*PADAN MUKA!*
tp mngenangkan byk knangan kt cni...
cdey la pul0k...
siyes!
aku sygkn khdupan aku kt PERDA neyh...
*except s0meone 2!slalu mnykitkn ati aku je*
mest aku rndu nk bgn pg2...
pecut keta cm f1..
hua3...
kdg2 lmbt mntk tlg bestie punchcard!ha!!!kant0i!
~"kwn2..tlg punch jap..ekin lmbt"~
neyh la msg yg dh jd bnda wajib klu aku lmbt...
ha3....
mcm2 la...
nnti rndu cik dayah,cik nisa,suma la...
*perhatian!except dya 2 k!cket p0wn xhingin nk rndu!*
nnti aku mrepek lg k....
nk uat keja cket...
tc suma..
luv u...
salam...

Aug 24, 2010

dh kna dh~


hye!!nurashikin di cni..blueks!
*abaikan gigi aku*

salam...
hu3...
lmanye aku xupdate blog neyh...
fuhh!!
dh berhabuk dh...
huk3...=p
erm...
pjam celik pjam celik dh nk abh LI aku...
ya allah cpt2 la abh...
tensyen beb...
igt bdk2 praktikal neyh rob0t ke???
hu3...
pd kwn2 suma...
klu nnti nk g praktikal or yg ngh praktikal...
bek k0wg jgn la bek sgt ngn b0sh or 0wg atasan...
yg ok2 la...
yg kerek??
cm cilakak w0o0o...
sab0 je la....
dh la kerah tnaga kita cm kta neyh xtau pnat...
then uat pangai plk 2....
peewwwiiiittt!!!
w0oi kau!!
igt aku neyh pe?
mntang2 la aku neyh xbyk k0men...
suka suki k0 je nk uat aku bkn2...
watdafark!!!!
hu3...
ish2...
mlt aku...
*besa br0*
erm...
ok2...
ttp cta 2...
ha!!
ritu seharian bersama nurul natrah...
hua3...
jln2 cri psl...
hik3...


neyh mest tajuk 2 ntah pape kn....
hik3...
skang neyh suma dh kna bl0ck kt opis...
smp nk bka email p0wn xleh....
ng0k t0i la....
b0d0 kn?
fesbuk lg la...
aram nk leh bka....
hu3...
npe la di0wg neyh xleh pkr?
staff b0wink k0wt....
bknnye keja xjln...
*pd yg berfesbuking smp keja xjln 2 mmg nk kna tendang la!!*
skang neyh pa p0wn xleh...
DH KNA DH!!!!
hurm...
fmly s0 far s0 gud~...
taun neyh raye sunyi...
kakak blk klate...
s0 bertiga la jwbnye...
*+1 mkluk asing yg bernma ABDUL MALEK FAISAL..=P*
abg~jgn mrh...
he3...
syg!!lg 6 ari ari plg pting tuk kta kn2?
xsab0nye~...
jeng..jeng..jeng...
ari pe?
kawen?
owh tidak...
he3...
tgu je la....
uweks!!
ok la...
aku dh nk mati kecejukan dh neyh...
airc0nd kt cni mmg gempak la...
cm oversea je...
*oit bdk jgn brangan daaaa*
he3....
suma tc+slamat bposa+slmat bbka(tgu mgrib!!)
bb ily!!,muax2...
salam~

Aug 10, 2010

bz

sy sgt bz smp xsempat nk update......
hu3...=(

Jul 19, 2010

beza suka & cinta

1- Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan berdegup kencang. Tapi di hadapan orang yang kita suka, hati kita akan gembira.

2- Di hadapan orang yang kita cinta, musim sentiasa berbunga-bunga. Di depan orang yang kita suka, musim itu cuma berangin sahaja.

3- Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang kita cinta, kita akan kaku. Tapi jika kita melihat ke dalam mata orang yang kita suka, kita akan tersenyum.

4- Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi malu. Di depan orang yg kita suka, kita akan tunjukkan imej yang sebenar.

5- Di depan orang yang kita cinta, lidah kelu untuk berkata-kata. Di depan orang yang kita suka, kita akan bebas berkata apa saja.

6- Kita tidak akan merenung mata orang yang kita cinta. Tapi kita akan selalu merenung mata orang yang kita suka.

7- Bila orang yang kita cinta menangis, kita akn turut jua menangis. Bila orang yang kita suka menangis, kita akan cuba untuk membuat dia gembira.

8- Perasaan cinta bermula dari kata. Perasaan suka bermula dari telinga. Jadi, jikalau kita berhenti menyukai seseorang yang kita suka umpama kita membuang telinga kita. Tapi jika cuba menutup mata cinta berbuah menjadi airmata. Setiap orang yang hidup akan mengalami ini dalam hidup mereka.

Jul 5, 2010

=p


salam guys!!!
rndunye kt suma...
he3...
siyes aku stress gle cm bab* je!!!!
da ke ptut di0wg ckp aku neyh xuat keja..
pdhal aku uat suma bnda k0wt beb...
agk2 la kn....
s0 what ever...
7/7-8-7 neyh final exam...
hua3...
xpnah di uat 0wg kn...
ngh praktikal kna final exam...
tp k gak...
at least aku leh gakrest 0tak akuuat 2 ari...
smlm ku0 ngn sygku..
ha3...
*gad0 wei!!tp jap je...*
syg dya sgt2...
mmmuuuuaaaaxxxx2!!!!
hopefully suma ok je...
aku p0wn mls nk pkir2 owg atas yg ska mnindas!!
fuh ayat...
sab0 jela ekin oi...
redha je la....
s0 tepeng tgu aku k...
*igt aku sultan ke nk tgu2*
slasa neyh aku smp la...
he3.....
d0akn kjyaan aku ye suma...
insyaallah..
k latc suma...
ily!!muax2!
salam..

Jun 24, 2010

HEPY BDAY T0 ME...

AKU DH CKUP 20 TAUN...
HE3...
THNX PD SUMA YG IGT N WISH...
PD FMILY N YG TERSYG...
THNX SUMA...
SYG K0WG SGT2...


Jun 16, 2010

LI...

salam....
hu3..
dh smgu lbih aku LI kt cni...
keja byk gle!!!
b0d0!!
pnat wei...
igt aku neyh r0b0t ke?
hu3...
xe2...
da ubi da bts,da ari aku bls...
ha3...
k la...
nnti aku mrepek pjg2..
rini xde m00d...
da ke ptut uat keja byk2 then ilang!!
F**K!!
bb...
tc..
muax2..

Jun 4, 2010

040610

salam....
hel02....
ya allah...
sumpah b0wink d0k umah...
nsb la aku nk start praktikal dh...
*cdey plk igt kolej..dlu d0k k0lej d0k bsg2...hu3..*
s0 diz m0nday aku dh nk start praktikal kt PERDA...
ok..mebi rmai yg xtau PERDA 2 pe...

Lembaga Kemajuan Wilayah Pulau Pinang (PERDA) telah ditubuhkan pada 1 JUN 1983 dibawah Akta Lembaga Kemajuan Wilayah Pulau Pinang, Akta 282.

Sejarah penubuhan PERDA bermula dengan satu cadangan Kertas Kerja Jemaah Menteri untuk menubuhkan Lembaga Kemajuan Pertanian Pulau Pinang (PADA) pada 3 Mac 1982. Seterusnya pada 1 Disember 1982 satu Kertas Jemaah Menteri disediakan untuk menubuhkan Lembaga Kemajuan Wilayah Pulau Pinang (PERDA).

Pada 10 Disember 1982 Rang Undang-undang Penubuhan PERDA telah dibentang dan diluluskan di Parlimen sebagai Akta 282. Akta ini telah diwartakan pada 10 Mac 1983.

Perlantikan Ahli-ahli Lembaga Pengarah yang pertama oleh Y.B Dato' Rais Yatim. Menteri Kemajuan Tanah dan Kemajuan Wilayah telah dibuat pada 1 Jun 1983. Mesyuarat Ahli-ahli Lembaga yang pertama diadakan pada 21 Julai 1983. Kawasan PERDA seterusnya dipersetujui diwartakan pada 21 Oktober 1988 berkuatkuasa mulai 1 Jun 1983.

Pada 27 Oktober 1990 PERDA telah dipindahkan dari Kementerian Kemajuan Tanah dan Kemajuan Wilayah ke Kementerian Pembangunan Luar Bandar yang kemudiannya dikenali sebagai Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah.

Berkuatkuasa 15 Ogos 2005, PERDA telah diletakkan di bawah pentadbiran Unit Penyelarasan Pelaksanaan, Jabatan Perdana Menteri (ICU JPM)



he3...
2 la serba cket psl tmpat aku nk prktikal neyh..
hopefully suma kn berjln ngn lncar..
*0wg2 kt perda...jgn buli sy ye...*
k la...
nk ku0 mer0nggeng smntra da msa neyh...
he3...
bb suma....
tc tau...
muax2...
salam

May 25, 2010

s0wi....

p/s:sila ttup player sy diruang kiekien sblom mndengar lagu neyh..tq..




Ku Bukan Aku - Tilu

Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu

Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

(korus)
Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan
Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku

Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul

Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu

(ulang korus 2x)


May 24, 2010

selamat tinggal suma...


"Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa"

salam suma...
alhmdllah pengajian kta di mmc utara neyh dh slesai...
sglanya berjln lncar...
*jgn lpa exam bln 7*
cde sgt bla suma dh nk berpisah....
walup0wn mcm2 kta lalu kt cni...
yg bek ke...
yg gad0 p0wn da...
senyum,nangeh suma sma2 kn...
syg k0wg suma sgt2....


"Waktu terasa semakin berlalu..
Tinggalkan cerita tentang kita..
Akan tiada lagi kini tawamu..
Tuk hapuskan semua sepi di hati..
Teringat di saat kita tertawa bersama..
Ceritakan semua tentang kita..
Ada cerita tentang aku dan dia..
Dan kita bersama saat dulu kala..
Ada cerita tentang masa yang indah..
Saat kita berduka saat kita tertawa.."

aku mintk ampun dan maaf seandainya da kslh aku yg duat sngja atup0wn xdisengjakn...
halalkn sglanya...
aku syg k0wg suma mcm sedara sndri...
*air mta mencurah2 neyh...*
nnti da msa kta jmp lg...
yg dh nk kawen jgn lpa jmput..
insyaallah xde pe2 aku smp....
igt la kta batch 14 kt mmc utara neyh mmg besh...
da besh!!!
pd madi n put3 yg sntiasa da tuk aku...
aku sgt syg k0wg 2 lbh dr dri aku snri...
tc & sm0ga berjaya..
salam & wish all 0f u gud luck...
sm0ga kta semua drhmati allah stiap msa...

May 19, 2010

step out event

salam....
hye3...
sedar2 dh abh pengajian aku ngn mber2 kt cni kn....
hu3...
cdey la plk....
yla dh dkt 2 taun 1/2 d0k kt tepeng neyh...
s0 sunday neyh kt0wg da farewell dinner....
di jemput pd suma warga mmc k....
*suma skali+seni0r2+juni0r2*
anything leh c0ntact aku:019-4031767(ekin)
payment:rm 40 per head(bef0re 20 mei@6p.m)







May 12, 2010

d0a tuk yg bercinta..

Ya Allah… Seandainya telah engkau catatkan… Dia milikku tercipta buatku… Satukanlah hatinya dengan hatiku… Titipkanlah kebahagian antara kami…. agar kemesraan itu abadi… Dan ya Allah… ya tuhanku yang maha mengasihi… Seiringkanlah kami melayari hidup ini… Ketepian yang sejahtera dan abadi…

Tetapi ya Allah… Seandainya telah engkau takdirkan… dia bukan miliku… Bawalah ia jauh dari pandanganku… Luputkanlah ia dari ingatanku… Dan peliharalah aku dari kekecewaan….

Serta ya Allah ya tuhanku yang maha mengerti… Berikanlah aku kekuatan… Melontar bayangannya jauh ke dada langit… Hilang bersama senja nan merah… agar aku bahagia… Walaupun tanpa bersama dengannya…

Dan ya Allah yang tercinta… Gantillah yang telah hilang… Tumbuhkanlah kembali yang telah patah… Walaupun tidak sama dengan dirinya…

Ya Allah ya tuhanku… Pasrahkanlah aku dengan takdirmu… Sesungguhnya apa yang telah engkau takdirkan… Adalah yang terbaik buat ku… kerana Engkau maha mengetahui… Segala yang terbaik buat hamba Mu ini…

Ya Allah… Cukuplah engkau sahaja yang menjadi pemeliharaku… Di dunia dan di akhirat… Dengarlah rintihan dari hamba Mu yang daif ini… Jangan engkau biarkan aku sendirian… Di dunia ini mahupun di akhirat… Menjuruskan aku kearah kemaksiatan dan kemungkaran… Maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman… Supaya aku dan dia sama-sama dapat membina kesejahteraan hidup… Ke jalan yang Engkau redhai… dan kurniakanlah padaku keturunan yang soleh….

Amin.. Ya Rabbal A’lamin.

May 10, 2010

Ciuman Mengikut Zodiak

Aquarius
Sesuai dengan lambangnya, air, warga Aquarius ternyata memiliki ciuman yang basah dan agak serabutan. Selain itu, pada saat ciuman berlangsung mereka umumnya cenderung membuka mata lebar-lebar.

Pisces
Orang-orang dengan bintang berlambang ikan ini memiliki gaya berciuman pandangan mata tajam, penuh nafsu dan ghairah, serta wow… berlangsung cukup lama! Bagaimana, apakah gaya berciuman Anda ternyata sesuai dengan bintang anda

Capricorn
Ciuman-ciuman yang didaratkan oleh orang- orang berbintang Capricorn khabarnya sangat-sangat romantis. Bahkan saking romantisnya, ciuman ala mereka kerap menjadi ubat pembunuh stress!

Aries
Orang-orang Aries ternyata memiliki gaya berciuman yang cepat dan penuh dengan nafsu. Tapi sayangnya ciuman dahsyat tersebut biasanya cepat pula selesainya.

Taurus
Berbeza dengan mereka yang berada di bawah naungan Taurus, dimana ciuman mereka umumnya berlangsung sangat perlahan, tidak tergesa-gesa, tenang,penuh kemesraan dan berlangsung terus… terus… dan terus.

Gemini
Orang-orang Gemini konon mempunyai peribadi yang hangat dan ceria. Tidak heran jika gaya berciuman mereka kekadang diselingi oleh senyuman bahkan juga tawa lebar. Asyiknya, sifat warga Gemini yang terkenal gemar melakukan sesuatu yang baru itu pun dilakukannya dalam melakukan ciuman. Jadi banyak kejutannya!

Cancer
Warga Cancer memang terkenal dengan sikapnya yang hati-hati, agak tertutup dan cenderung ingin selalu dilindungi. Tak heran jika dalam urusan berciuman mereka lebih suka melakukannya dengan lembut, hangat, dan seperti tidak mau lepas saja!

Leo
Orang-orang Leo yang terkenal keras dan tegas ternyata memiliki gaya berciuman yang liar, tanpa malu-malu, bahkan tidak segan- segan untuk menggigit dan mencakar! Pun warga bintang berlambang singa ini ternyata sangat senang jika mendapat pujian dari pasangannya, utamanya pujian atas ghairahnya yang luar biasa.

Virgo
Warga Virgo memiliki gaya berciuman yang halus, lembut, rapi,sampai sang pasangan pun bakal terkesima dibuatnya.

Libra
Gaya berciuman warga Libra konon kurang hangat! Kenapa? Kerana mereka pada umumnya terlalu khuatir dengan urusan di luar hasrat mereka. Belum lagi,mereka gemar menghela nafas di tengah-tengah ciuman.

Scorpio
Percaya atau tidak, orang-orang di bawah naungan Scorpio rupanya tidak terlalu suka dengan ciuman. Kerananya, jangan kaget apabila dalam sebuah hubungan intim mereka kerap melewatkan aktiviti yang satu itu dan lebih suka langsung menuju sasaran.

Sagitarius
Hmmm… berbahagialah Anda yang berbintang Sagitarius atau pun yang memiliki pasangan dengan bintang ini. Pasalnya, mereka yang berbintang dengan lambang busur panah ini memiliki gaya berciuman yang mengejutkan, spontan,dan… mengghairahkan. Tak heran jika konon banyak orang yang menanti-nanti ciuman ala si Sagitarius ini.

May 4, 2010

4 MEI 2010

salam....
dh dkt smgu aku x updated blog neyh kn...
hu3....
life so far ok je la...
xde pe yg mnarik sgt p0wn...
he3....
khamis neyh dh start exam final sem...
*xstudy lg wei...*
ha3...
then next week mebi da final dinner tuk bdk2 DMG1....
wah2...
besh k0wt..
*seni0r2 yg dlu2 jgn jeles ok...
k0lej syg kt kami lbh...*
L.O.V.E
alhmdulllah...
smkin ari kami smkin mmhami diri msg2..
bhgia sgt...
siyes syg abg sgtt2...
dya p0wn smp dh xleh nk jauh skang neyh...
sling mmrlukan...
alwayz luv u syg....
bb hrp abg p0wn cm2...
hua3...
*jiwang la plk*
pe2p0wn d0akn aku tuk final exam neyh k...
sm0ga suma brjln dgn lncar....
amin....

Apr 23, 2010

untuk yg teristimewa...

hepi brthday 2 u...
hepi brthday 2 u...
hepi brthday hepi brthday...
hepi brthday 2 u...


Guess what!!!
It’s your birthday today!!
So what I have to say?
Is happy happy birthday!!!!!

I hope I can make your dreams come true!
But. Part of me says I already do.
My dreams have come true
That dream is filled with you
Filled with love and happiness
But, mostly you!!!

What can I say

I love you

Knowing you love me to

I try to find the courage to say I love you.
Yet it seems, when I’m near you..

When I’m near you..
I seem to not know what to say.
It’s overwhelming. Knowing that you?re mine
All mine. Not another girl can have you.

You’re the only one I need
When I dream I dream of you
Dreaming someday I’ll be with you
Now that I have you..
All I can dream is?
Dream you will be mine forever.

All I can say is I love you!!!
I love you!!

Apr 22, 2010

nobody...

wonder girls:nobody english version

You Know I still Love You Baby. And it will never change. (saranghae)

I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You
How can I be with another, I don’t want any other
I want nobody nobody, nobody nobody

Why are you trying to, to make me leave ya
I know what you’re thinking
Baby why aren’t you listening
How can I just Just love someone else and
Forget you completely When I know you still love me

Telling me you’re not good enough
My life with you is just too tough
You know it’s not right so
Just stop and come back boy
How can this be When we were meant to be

I want nobody nobody but you
I want nobody nobody but you
How can I be with another, I don’t want any other
I want nobody nobody nobody nobody

I want nobody nobody but you
I want nobody nobody but you
How can I be with another, I don’t want any other
I want nobody nobody nobody nobody

Why can’t we just, just be like this
Cause it’s you that i need and nothing else until the end
Who else can ever make me feel the way I
I feel when I’m with you, no one will ever do

Telling me you’re not good enough
My life with you is just too tough
You know me enough so you know what I need boy
Right next to you is where I need to be

I want nobody nobody but you
I want nobody nobody but you
How can I be with another, I don’t want any other
I want nobody nobody nobody nobody

I want nobody nobody but you
I want nobody nobody but you
How can I be with another, I don’t want any other
I want nobody nobody nobody nobody

I don’t want no body, body I don’t want no body, body

Honey you know it’s you that I want, It’s you that I need Why can’t you see~

I want nobody nobody but you
I want nobody nobody but you
How can I be with another, I don’t want any other
I want nobody nobody nobody nobody

I want nobody nobody but you
I want nobody nobody but you
How can I be with another, I don’t want any other
I want nobody nobody nobody nobody

Back to the days when we were so young and wild and free
Nothing else matters other than you and me
So tell me why can’t it be please let me live my life my way why do you push me away
I don’t want nobody nobody nobody nobody but you

Apr 18, 2010

telah tiba saat waktu kau tinggalkn aku....

perginye se0wg teman yg sgt aku syg...
redha...
sm0ga dya dtmpatkn ditmpat owg yg beriman...
amin...
al-fatihah...

Apr 11, 2010

bersama smula....

salam....
hu3....
dh lma aku xmrepek dlm bl0g neyh kn....
bkn pe...
agak xde idea dh nk merepk...
*idea dh pupus*
hak3....
life so far so gud...
study???
gla la....
modul je....
bnda yg kna blaj0 dlm msa hmpir 3 bln....
*sem pndek*
kna blaj0 dlm msa smggu....
can u imagine dat!!!!!!!
hu3....
xpe2...
dh abh 2 sbjek...
OMG!!!
ttbe tingat yg aku da la dgr2 khbar yg berangin ritu....
*angin pe 2 pkr2 la kn*
da sem 8???
ha??
xpnah diuat 0wg t0i....
tp its n0t our fault k...
bkn kt0wg yg da failed paper 0r what....
neyh suma mngement py angkara....
damm!!
pe2 p0wn....
hopefully suma kn jd ok..
*ok la sgt kn*
L.O.V.E
gad0 py gad0....
dh bercnta blk....
*ceh!ayt xleh blah!*
xdela....
kt0wg bhgia sgt la....
besa la gad02 2...
*pengerat ksh syg...ewah!!*
*meh time perang!!2 dya abh suma mlayang*
he3....
luv u malek faisal....
sbnarnye la kn...
aku da dlm kls neyh....
at0i!!
tr0k t0i la aku neyh...
skang ngh kls web design....
ha3....
*cmne la nk pndai...=(*
dh2 la aku mrepek pg neyh....
nnti aku update lg ye...
tc...muax2....
nnti saku tpu lg...
x2 ne da tpu....
he3....
salam...