Sep 21, 2010

life~

salam..
hope xtrlmbt lg aku nk wish
SELAMAT HARI RAYA...
*lembap t0i la p0mpuan neyh*
bz sgtt2...
open house xbenti..
lgp0wn 0wg dtg brtndang xbenti gak....
s0 aku la mnusia yg sgt bz raye neyh..
*pasan!!!*
he3...
erm...
life s0 far k je...
xde pe yg mnarik sgt p0wn..
but byk krisis la skang..
bek kt umah mahup0wn hal cintan2 neyh...
hurm..
sm0ga allah kuatkn ati aku tuk trskn hdp neyh...
prktikal aku dh nk abh 1 okt neyh..
ha3...suka xtau nk ckp la...
leh ku0 dr neraka neyh..
he3..
bla aku xde...
bru depa da akai...
suma keja kna uat sniri..
*PADAN MUKA!*
tp mngenangkan byk knangan kt cni...
cdey la pul0k...
siyes!
aku sygkn khdupan aku kt PERDA neyh...
*except s0meone 2!slalu mnykitkn ati aku je*
mest aku rndu nk bgn pg2...
pecut keta cm f1..
hua3...
kdg2 lmbt mntk tlg bestie punchcard!ha!!!kant0i!
~"kwn2..tlg punch jap..ekin lmbt"~
neyh la msg yg dh jd bnda wajib klu aku lmbt...
ha3....
mcm2 la...
nnti rndu cik dayah,cik nisa,suma la...
*perhatian!except dya 2 k!cket p0wn xhingin nk rndu!*
nnti aku mrepek lg k....
nk uat keja cket...
tc suma..
luv u...
salam...

No comments:

Post a Comment