May 25, 2010

s0wi....

p/s:sila ttup player sy diruang kiekien sblom mndengar lagu neyh..tq..

video



Ku Bukan Aku - Tilu

Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu

Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

(korus)
Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan
Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku

Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul

Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu

(ulang korus 2x)


May 24, 2010

selamat tinggal suma...


"Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa"

salam suma...
alhmdllah pengajian kta di mmc utara neyh dh slesai...
sglanya berjln lncar...
*jgn lpa exam bln 7*
cde sgt bla suma dh nk berpisah....
walup0wn mcm2 kta lalu kt cni...
yg bek ke...
yg gad0 p0wn da...
senyum,nangeh suma sma2 kn...
syg k0wg suma sgt2....


"Waktu terasa semakin berlalu..
Tinggalkan cerita tentang kita..
Akan tiada lagi kini tawamu..
Tuk hapuskan semua sepi di hati..
Teringat di saat kita tertawa bersama..
Ceritakan semua tentang kita..
Ada cerita tentang aku dan dia..
Dan kita bersama saat dulu kala..
Ada cerita tentang masa yang indah..
Saat kita berduka saat kita tertawa.."

aku mintk ampun dan maaf seandainya da kslh aku yg duat sngja atup0wn xdisengjakn...
halalkn sglanya...
aku syg k0wg suma mcm sedara sndri...
*air mta mencurah2 neyh...*
nnti da msa kta jmp lg...
yg dh nk kawen jgn lpa jmput..
insyaallah xde pe2 aku smp....
igt la kta batch 14 kt mmc utara neyh mmg besh...
da besh!!!
pd madi n put3 yg sntiasa da tuk aku...
aku sgt syg k0wg 2 lbh dr dri aku snri...
tc & sm0ga berjaya..
salam & wish all 0f u gud luck...
sm0ga kta semua drhmati allah stiap msa...

May 19, 2010

step out event

salam....
hye3...
sedar2 dh abh pengajian aku ngn mber2 kt cni kn....
hu3...
cdey la plk....
yla dh dkt 2 taun 1/2 d0k kt tepeng neyh...
s0 sunday neyh kt0wg da farewell dinner....
di jemput pd suma warga mmc k....
*suma skali+seni0r2+juni0r2*
anything leh c0ntact aku:019-4031767(ekin)
payment:rm 40 per head(bef0re 20 mei@6p.m)







May 12, 2010

d0a tuk yg bercinta..

Ya Allah… Seandainya telah engkau catatkan… Dia milikku tercipta buatku… Satukanlah hatinya dengan hatiku… Titipkanlah kebahagian antara kami…. agar kemesraan itu abadi… Dan ya Allah… ya tuhanku yang maha mengasihi… Seiringkanlah kami melayari hidup ini… Ketepian yang sejahtera dan abadi…

Tetapi ya Allah… Seandainya telah engkau takdirkan… dia bukan miliku… Bawalah ia jauh dari pandanganku… Luputkanlah ia dari ingatanku… Dan peliharalah aku dari kekecewaan….

Serta ya Allah ya tuhanku yang maha mengerti… Berikanlah aku kekuatan… Melontar bayangannya jauh ke dada langit… Hilang bersama senja nan merah… agar aku bahagia… Walaupun tanpa bersama dengannya…

Dan ya Allah yang tercinta… Gantillah yang telah hilang… Tumbuhkanlah kembali yang telah patah… Walaupun tidak sama dengan dirinya…

Ya Allah ya tuhanku… Pasrahkanlah aku dengan takdirmu… Sesungguhnya apa yang telah engkau takdirkan… Adalah yang terbaik buat ku… kerana Engkau maha mengetahui… Segala yang terbaik buat hamba Mu ini…

Ya Allah… Cukuplah engkau sahaja yang menjadi pemeliharaku… Di dunia dan di akhirat… Dengarlah rintihan dari hamba Mu yang daif ini… Jangan engkau biarkan aku sendirian… Di dunia ini mahupun di akhirat… Menjuruskan aku kearah kemaksiatan dan kemungkaran… Maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman… Supaya aku dan dia sama-sama dapat membina kesejahteraan hidup… Ke jalan yang Engkau redhai… dan kurniakanlah padaku keturunan yang soleh….

Amin.. Ya Rabbal A’lamin.

May 10, 2010

Ciuman Mengikut Zodiak

Aquarius
Sesuai dengan lambangnya, air, warga Aquarius ternyata memiliki ciuman yang basah dan agak serabutan. Selain itu, pada saat ciuman berlangsung mereka umumnya cenderung membuka mata lebar-lebar.

Pisces
Orang-orang dengan bintang berlambang ikan ini memiliki gaya berciuman pandangan mata tajam, penuh nafsu dan ghairah, serta wow… berlangsung cukup lama! Bagaimana, apakah gaya berciuman Anda ternyata sesuai dengan bintang anda

Capricorn
Ciuman-ciuman yang didaratkan oleh orang- orang berbintang Capricorn khabarnya sangat-sangat romantis. Bahkan saking romantisnya, ciuman ala mereka kerap menjadi ubat pembunuh stress!

Aries
Orang-orang Aries ternyata memiliki gaya berciuman yang cepat dan penuh dengan nafsu. Tapi sayangnya ciuman dahsyat tersebut biasanya cepat pula selesainya.

Taurus
Berbeza dengan mereka yang berada di bawah naungan Taurus, dimana ciuman mereka umumnya berlangsung sangat perlahan, tidak tergesa-gesa, tenang,penuh kemesraan dan berlangsung terus… terus… dan terus.

Gemini
Orang-orang Gemini konon mempunyai peribadi yang hangat dan ceria. Tidak heran jika gaya berciuman mereka kekadang diselingi oleh senyuman bahkan juga tawa lebar. Asyiknya, sifat warga Gemini yang terkenal gemar melakukan sesuatu yang baru itu pun dilakukannya dalam melakukan ciuman. Jadi banyak kejutannya!

Cancer
Warga Cancer memang terkenal dengan sikapnya yang hati-hati, agak tertutup dan cenderung ingin selalu dilindungi. Tak heran jika dalam urusan berciuman mereka lebih suka melakukannya dengan lembut, hangat, dan seperti tidak mau lepas saja!

Leo
Orang-orang Leo yang terkenal keras dan tegas ternyata memiliki gaya berciuman yang liar, tanpa malu-malu, bahkan tidak segan- segan untuk menggigit dan mencakar! Pun warga bintang berlambang singa ini ternyata sangat senang jika mendapat pujian dari pasangannya, utamanya pujian atas ghairahnya yang luar biasa.

Virgo
Warga Virgo memiliki gaya berciuman yang halus, lembut, rapi,sampai sang pasangan pun bakal terkesima dibuatnya.

Libra
Gaya berciuman warga Libra konon kurang hangat! Kenapa? Kerana mereka pada umumnya terlalu khuatir dengan urusan di luar hasrat mereka. Belum lagi,mereka gemar menghela nafas di tengah-tengah ciuman.

Scorpio
Percaya atau tidak, orang-orang di bawah naungan Scorpio rupanya tidak terlalu suka dengan ciuman. Kerananya, jangan kaget apabila dalam sebuah hubungan intim mereka kerap melewatkan aktiviti yang satu itu dan lebih suka langsung menuju sasaran.

Sagitarius
Hmmm… berbahagialah Anda yang berbintang Sagitarius atau pun yang memiliki pasangan dengan bintang ini. Pasalnya, mereka yang berbintang dengan lambang busur panah ini memiliki gaya berciuman yang mengejutkan, spontan,dan… mengghairahkan. Tak heran jika konon banyak orang yang menanti-nanti ciuman ala si Sagitarius ini.

May 4, 2010

4 MEI 2010

salam....
dh dkt smgu aku x updated blog neyh kn...
hu3....
life so far ok je la...
xde pe yg mnarik sgt p0wn...
he3....
khamis neyh dh start exam final sem...
*xstudy lg wei...*
ha3...
then next week mebi da final dinner tuk bdk2 DMG1....
wah2...
besh k0wt..
*seni0r2 yg dlu2 jgn jeles ok...
k0lej syg kt kami lbh...*
L.O.V.E
alhmdulllah...
smkin ari kami smkin mmhami diri msg2..
bhgia sgt...
siyes syg abg sgtt2...
dya p0wn smp dh xleh nk jauh skang neyh...
sling mmrlukan...
alwayz luv u syg....
bb hrp abg p0wn cm2...
hua3...
*jiwang la plk*
pe2p0wn d0akn aku tuk final exam neyh k...
sm0ga suma brjln dgn lncar....
amin....