May 24, 2010

selamat tinggal suma...


"Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa"

salam suma...
alhmdllah pengajian kta di mmc utara neyh dh slesai...
sglanya berjln lncar...
*jgn lpa exam bln 7*
cde sgt bla suma dh nk berpisah....
walup0wn mcm2 kta lalu kt cni...
yg bek ke...
yg gad0 p0wn da...
senyum,nangeh suma sma2 kn...
syg k0wg suma sgt2....


"Waktu terasa semakin berlalu..
Tinggalkan cerita tentang kita..
Akan tiada lagi kini tawamu..
Tuk hapuskan semua sepi di hati..
Teringat di saat kita tertawa bersama..
Ceritakan semua tentang kita..
Ada cerita tentang aku dan dia..
Dan kita bersama saat dulu kala..
Ada cerita tentang masa yang indah..
Saat kita berduka saat kita tertawa.."

aku mintk ampun dan maaf seandainya da kslh aku yg duat sngja atup0wn xdisengjakn...
halalkn sglanya...
aku syg k0wg suma mcm sedara sndri...
*air mta mencurah2 neyh...*
nnti da msa kta jmp lg...
yg dh nk kawen jgn lpa jmput..
insyaallah xde pe2 aku smp....
igt la kta batch 14 kt mmc utara neyh mmg besh...
da besh!!!
pd madi n put3 yg sntiasa da tuk aku...
aku sgt syg k0wg 2 lbh dr dri aku snri...
tc & sm0ga berjaya..
salam & wish all 0f u gud luck...
sm0ga kta semua drhmati allah stiap msa...

No comments:

Post a Comment