Apr 11, 2010

bersama smula....

salam....
hu3....
dh lma aku xmrepek dlm bl0g neyh kn....
bkn pe...
agak xde idea dh nk merepk...
*idea dh pupus*
hak3....
life so far so gud...
study???
gla la....
modul je....
bnda yg kna blaj0 dlm msa hmpir 3 bln....
*sem pndek*
kna blaj0 dlm msa smggu....
can u imagine dat!!!!!!!
hu3....
xpe2...
dh abh 2 sbjek...
OMG!!!
ttbe tingat yg aku da la dgr2 khbar yg berangin ritu....
*angin pe 2 pkr2 la kn*
da sem 8???
ha??
xpnah diuat 0wg t0i....
tp its n0t our fault k...
bkn kt0wg yg da failed paper 0r what....
neyh suma mngement py angkara....
damm!!
pe2 p0wn....
hopefully suma kn jd ok..
*ok la sgt kn*
L.O.V.E
gad0 py gad0....
dh bercnta blk....
*ceh!ayt xleh blah!*
xdela....
kt0wg bhgia sgt la....
besa la gad02 2...
*pengerat ksh syg...ewah!!*
*meh time perang!!2 dya abh suma mlayang*
he3....
luv u malek faisal....
sbnarnye la kn...
aku da dlm kls neyh....
at0i!!
tr0k t0i la aku neyh...
skang ngh kls web design....
ha3....
*cmne la nk pndai...=(*
dh2 la aku mrepek pg neyh....
nnti aku update lg ye...
tc...muax2....
nnti saku tpu lg...
x2 ne da tpu....
he3....
salam...

No comments:

Post a Comment