Oct 20, 2011

braces / pendakap gigi

assalamualaikum....



mulai 19/10/2011 secara rasminya aku dh bka braces aku...yeah!!tepukan gemuruh!!!!ha3..over!ok juz nk review psl braces neyh..keinginan nk pkai braces neyh dh lama sejak di bangku sekola lg..tp disbbkn faktor kos dan masa,aku pendamkan je hasrat aku tu...tp syukur alhamdulillah...tanggal 23/06/2010 dengan izin allah,aku dh btekad nk pkai braces..mcm2 perasaan yg aku ase time 2...tp yg plg pting..slh 1 impian aku dh tercapai...alhamdulillah....pd kowg yg nk nk pkai braces 2..siyes aku gtau..kewangan kna stable la..sbb dya py maintenance tiap2 bln kna jaga...mental fizikal pown kna kuat gak la...bkn la skt sgt..tp skt gak la...he3...overall mmg puas ati la uat braces neyh...tp penjagaan kebersihan gigi sgt pting tau time pkai braces...so kowg suma kna la rajin2 gosok gigi n bkumur...bab mknan plk...tadela kna pntang sgt..tp bnda2 major mcm chewing gum 2 ta pyh la dok gatai nk mam..bnda2 over kras jgn..spe yg ska gigit ais 2,better stop it la...nnt rosak gigi kowg...so far 2 jela pengalaman aku..sharing is caring kn...











No comments:

Post a Comment