Mar 5, 2010

ya allah...kuatkanlah atiku ini....


ptut la aku xcdap ati je 2 3 ari neyh....
skang aku dh tau npe...


keindahan dlm hdp neyh xslalunya da...
ksh syg yg kta impikan kdg2 bkn milik kta...
hurm...
biar la sejauh mna kta pujuk 0r mrayu...
wlaup0wn kta syg n cintakan dya spenuh ati...
tp still da yg xkna...


*leh berangan je la...*




*cdey gle...tp spe ksh???*


ya allah....
aku xmmpu nk hlang air mta aku dr mngalir...
aku xmmpu nk blagak yg aku s0wg yg tbah...
hy allah yg tau btape aku xkuat tuk hdpi suma neyh....


aku slalu pkr...
pe lg yg dya prlukan?
pe la lg daya aku...
aku dh k0rbankn sglanya demi dya...
da pr0b aku abaikan je...
dya xhepi aku sntiasa nk hepikn dya wlaup0wn aku snri dlm kdaan yg cdey ngn kdaan hdp aku...
aku try jd yg terbek...


aku kecewa sgt....
terkilan asenya bla aku hy brgantung hrap ngn dya...
xpela...
m0ga allah kuatkn aku...
aku redha ngn ujian allah...
sm0ga sgalanya kmbali bhgia cm dlu..
amin..
salam...


*semoga doa aku dikabulkn..amin..*

No comments:

Post a Comment