Sep 13, 2012

terima kasih

assalamualaikum....terima kasih pada kalian...terima kasih sgt2...last2 ekin gak yg jd mangsa kn...ekin gak yg jhat...owg yg slh leh ja dok uat cm tadak papa berlaku...terima kasih awk-awk sekalian....mebi ari neyh ari ekin....semoga allah mendengar doa ekin....ekin bersumpah dgn nama allah...

"Ya Allah, kau gantikanlah penipuan dan sebagainya ini dengan rezeki yang lebih baik dan bertambah-tambah.Ya Allah. Mereka ini zalim pada aku. Aku mohon balasan yang setimpal ke atas mereka. Serta bantulah aku keluar dari kesusahan ini."

Ekin akan biakan Allah balas mereka di Padang Mahsyar. Ekin akan tuntut dari Allah segala pahala mereka dan minta Allah campakkan dosa-dosa ekin pada mereka. Mereka akan kekal memikul dosa ekin dan menerima balasan buat selama-lamanya.Amin...

8 comments:

  1. :(
    kadang kala apa yang kita buat tak dihargai ada orang lain yang nampak usaha kita tu. Byk bersabar, jgn hairan jika tidak dihargai kerana itu mmg sifat manusia yang mudah lupa. Kita juga sering tertipu dgn penampilan manusia yang kononya sahabat tetapi ada niat yang berapi dihatinya.
    Andainya suatu hari nanti, anda memberikan sebuah kereta kepada seseorang. Maka tidak mustahil sekiranya orang itu akan melanggar anda menggunakan dengan kereta yang anda berikan sehingga anda lumpuh.
    Anda bersedih? Anda akan rugi.
    Anda senyum, maka anda akan bahagia.
    Manusia itu, harus juga bijaksana dalam buat kebaikan.

    ReplyDelete
  2. "Forgive your enemies, but don't forget their names" - JFK

    ReplyDelete
  3. sabar je..manusia mmg cmtu..

    ReplyDelete
  4. Sory yea adik akak nak bg pandangan jer. ;))
    Tak baik taw doa org camtu, insyaAllah da lah ganjarannya..
    Akak kan, klu jd benda2 tak elok camni, akak selalu salahkan diri akak jer, mungkin pada masa lalu da akak wat kat org n skg Allah nak bagi balasan ujian. Slalu2lah kita berbuat baik dgn org, jgn busuk hati, klu rasa kita dah bagi yang terbaik tetapi still Allah nak bagi ujian macam masalah adik gak, mungkin banyak lagi dosa masa lalu kita yang tak terampun.
    Byklah bersabar n always ur happy faces. Nevermind the less just keep smiling. Everything gonna be alright.
    Love ur happy face Puan Ekin ^______^

    ReplyDelete
  5. anonymous 1 : tq=)

    anonymous 2 : yup...sabar tu kn separuh dr imam=)tq

    anonymous 3 : tq akk...mebi ekin mrh sgt time tu...yup..mebi ekin byk uat slh dlu n allah nk uji ekin blk...papepown tq akk...=)

    ReplyDelete
  6. Suma dah back to normal ker??
    Harap xda pape masalh lg kot pasni sbb KIK dah abeh~~~
    ^_______________^

    ReplyDelete