Aug 8, 2011

kemalangan

assalamualaikum....arini neyh dh 8 ramadhan 1342H.....cmne posa kowg suma?ok ta?aku ok la....he3..part plg besh bla p tmbang...brat aku trun...*ta perlu kowt nk nyatakn bpe KG*tp main point aku nk cta rini....pe yg jd pg rini time aku otw g keja....ok cm besa..rini aku nek penang bridge tuk g keja...*tuk pengetahuan kowg aku dok sbrang..tp keja kt sebelah pulau..so ari2 kna travel la..=(*adeh!jem!bnda 1st yg da dlm pala otak aku bla nk nek bridge rini....mest da xcident la neyh.....bla dh jem phm2 la kn...jln cket2...spa bwk keta manual mati la kejang kaki...ha3....tgk2 bt0i pe yg aku dok tbayang2 td...da keta xcident...haaaa..ptutla jem truk...so tapala..igt dh ok dh...pergh!lega aih!...then smp la plaza t0l....bayar t0l pa suma..senyih2 cket...truskan la prjlnan..tp taleh jln...jem lg truk upanya tas bridge neyh.....smp ta bjln suma keta yg da...uih!lg truk neyh..kul bpa la nk smp opis....jln dpn cket...tgk2 da xcident lg....keta 2 dh half hncur!adoi!tkt tgk...dh la keta 2 blawan arus...so aku bajet keta neyh mest memusing time dya nk xcident 2...hu3..tkt tgk..then nmpk da macek ngn pacek dok kt tepi jln...asenya owner keta 2 la kowt...dh 2 xcident dh neyh...smngat aku dh nk abh dh neyh....nsb la tade yg mati..klu ta tatau la cmne keadaaan aku....tp yg aku peliknya...npe la dok jem lg neyh....takan da xcident lg kowt...nmpknya mmg ta slh lg...bt0i la sngkaan aku td....tp yg neyh lg truk n uat aku pucat smp opis...nk tau....aku lalu bt0i2 tepi mayat mngsa xcident 2...dya nek motor...motor dya hncur abh....darah penuh tas jln...aku dh nangeh2 dh sbb tkejut....tatau la dya xcident ngn pe..asenya ngn lori sbb da lori benti dpn cket dlm 500 meter dari mayat 2...tp cian tgk..mest dya pown otw nk g keja sma cm aku...time 2 aku doa je smoga aku dpelihara spjg pjlnan nk g keja arini...hu3...mcm2 kn yg jd...allah nk amik sesowg 2 jap je...kta yg hdp neyh cmne la plk kn...dlm keadaan pe la allah nk amik kta....=(truskan pjlnan ngn ati yg cdey+pilu+sebak+tkt+tkejut ta smpat 1km lps 2 xcident lg tp dr arah btentangan la...ta clap aku dlm 6 biji sederet lnggar...neyh mest kes break emergency neyh.....tp tala truk sgt....smp skang..aku still dok tbyang sekujur tubuh yg aku tgk pg td....cdeynya family dya kn....

taleh bayang klu kehilangan owg tsyg dlm hdp neyh...=(

No comments:

Post a Comment