Dec 14, 2009

m0wnink...

salam...
hye2....
dh 4 ari x0n9 lngsung...
agak bz gak la....
he3....
erm...
mgu lps blk penang da knduri....
wah2....
byk gle knduri skang...
neyh suma punca bg aku gmok blk...
uwaaa....
ha3...
sh0pping!!!!
besh gle la....
byk gak la aku bli sa blk ritu....
mama dh bsg2 dh...
ha3...
tgu X'MAS+YES(year end sale)plk...
hik3....
lg byk la aku brong....
==================================================
ha!!
rini suma bdk2 mmc dh da....
da yg truskn sem lma...
n da batch yg dftar sbjek rini.....
pjam clik pjam clik....
aku dh nk abh sem 5....
then final....
jap je kn...
klu igt blk msa mla2 msk dlu...
mcm2 knangan yg da kt mmc....
(terkenang zaman dolu2)
hik3...
tp sjak msk cni byk yg aku blij0...
bekpown da jht pown da...
so insyaallah aku nk jd yg terbek wlaupown xde mnsia yg prfect dlm dnia neyh...
ryte??
=================================================
cnta kami smkin tguh...
(ayat baku gle)
alhmdulillah...
kt mmc gak la allah da tmukan aku ngn bkal suamiku itu....
ha3....
insyaallah...
mgu neyh nk jmp dya...
mish sgt2...
dh 2 mgu xjmp....
cdey gle...
hu3...
xpe2...
mgu neyh lpaskn sgalanya....
yess!!!
demi allah hanya abdul malek faisal dlm atiku ini....
======================================================
k la ye...
nk g ir0n bju.....
9.30a.m da klas ngn pn. efy...
xm0 lmbt lg...
he3....
nnti aku rjn2kn la tgn aku neyh nk updated bl0g neyh k....
bb..salam..
p/s:8.25a.m@14/12/09

No comments:

Post a Comment